Voxel i Kantox impulsen els pagaments B2B en la indústria turística

Les empreses poden escollir el mètode de pagament que millor s'adapti a cada transacció, reduint així costos associats

Xavier Ginesta, fundador de Voxel Group Xavier Ginesta, fundador de Voxel Group

Voxel Group, l'empresa de facturació electrònica i pagaments de la indústria turística, i Kantox, capdavantera en solucions de gestió de divises per a empreses, han arribat a un acord per impulsar l'ecosistema de pagaments B2B en la indústria turística, segons han informat en un comunicat. Amb aquesta aliança, Kantox entra a formar part de l'ecosistema de proveïdors de pagaments de la plataforma baVel de Voxel Group, que actualment integra més d'una desena d'empreses proveïdores de serveis vinculats als pagaments electrònics.

Més info: Voxel Group s’encarrega de les teves factures

La suma de les dues companyies permetran a qualsevol empresa turística que processi els seus pagaments electrònics a través de baVel utilitzar els serveis de gestió del tipus de canvi de Kantox sense sortir de la plataforma i a través d'un mateix flux digitalitzat, automatitzat i adaptat a les seves necessitats.

A través de baVel, les empreses turístiques poden escollir el mètode de pagament que millor s'adapti a cada transacció, reduint així costos associats i connectant-se de forma instantània a diferents proveïdors de pagaments a través d'una mateixa plataforma.

Millorar la rendibilidad

Segons el president de Voxel Group, Xavier Ginesta, "el nostre objectiu és aconseguir un procés de pagaments eficient per a totes les parts, així com oferir els millors proveïdors de pagaments a tots els clients de baVel". Ginesta afegeix que "les solucions de gestió de divises de Kantox contribueixen a millorar la rendibilitat dels nostres clients que, en ser empreses turístiques, treballen amb diverses divises al mateix temps".

Per la seva banda, Antonio Rami, COO i cofundador de Kantox, sosté que "gràcies a la integració de les nostres solucions, els clients de baVel poden ara automatitzar l'execució dels seus pagaments i la seva estratègia de gestió de risc de canvi de manera més eficient".

L'OPA és una iniciativa especialment dissenyada per al sector turístic que té l'objectiu de crear un canal de pagaments B2B diferenciat i desacoblat del canal de distribució. Per a això, Voxel ha desenvolupat el Payment Manager, l'equivalent al Channel Manager en el procés de pagament, i treballa amb diferents proveïdors de pagaments, com Kantox, perquè els seus clients tinguin a la seva disposició, no només un flux de treball eficient i sense errors, sinó també una àmplia oferta de proveïdors de pagaments entre els quals triar segons les necessitats de cada transacció.

Més informació
B2B al món digital: un camí opcional cada cop més obligatori
B2B i B2C, a què es refereixen aquestes sigles?
NoviCap i B2BRouter s'uneixen per la factura electrònica
Avui et destaquem
El més llegit