Covestro llança una botiga online

L'empresa derivada de Bayer vol acabar amb els processos de venda llargs i incòmodes del sector químic

La botiga online que llança Covestro oferirà fins a 80 productes La botiga online que llança Covestro oferirà fins a 80 productes

La química Covestro ha obert un canal de venda digital addicional, que complementarà l'actual model de vendes. A partir d'ara, els seus clients podran gaudir de vendes directes i ofertes personalitzades. Aquest és el principal avenç que aportarà la nova plataforma, que, segons un comunicat de l'empresa, "ha tingut un gran començament". La nova botiga en línia permetrà, a més, que els clients puguin fer negocis a qualsevol hora amb la comoditat que representa poder treballar des de casa i amb només uns quants clics. La companyia ha destacat que les relacions de negocis han guanyat en "comoditat, flexibilitat i seguretat".

Més info: Covestro, la startup tarragonina de Bayer

"Actualment, els clients esperen tenir flexibilitat a l'hora d'obtenir la gamma més gran possible de productes i serveis complementaris a través de diferents canals", explica Markus Steilmann, CEO de Covestro. "Amb la nova botiga en línia de venda directa, adaptem l'experiència de compra a les noves exigències i oferim nous mètodes als nostres canals de vendes digitals i analògics ja existents".

Compra sencilla, flexible y segura

La botiga online de venda directa de Covestro s'ha dissenyat durant l'últim any i mig seguint les demandes de clients de tot el món. Oferirà al voltant de 80 productes per a la fabricació de plàstics d'alt rendiment i pretén fer que la compra de productes químics sigui més senzilla i eficient pel client. Els clients rebran ofertes personalitzades amb condicions clares i en temps real perquè puguin comprar i revisar tota la informació rellevant en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

Al mateix temps, existirà una altra porta d'entrada digital exclusiva de l'equip de vendes de Covestro, des de la qual se subministraran continguts personalitzats pels seus clients. D'aquesta forma, l'equip de Covestro podrà presentar els productes de la companyia directament sota la marca de Covestro i respondre a les diferents necessitats dels seus clients. 

A la botiga online es podran comprar de forma senzilla al voltant de 80 productes per la fabricació de plàstics d'alt rendiment

L'objectiu de Covestro és clar i així ho explica al seu comunicat: acabar amb els processos de venda llargs i incòmodes del sector de la química. Thorsten Lampe, Director Executiu de la plataforma comercial B2B Asellion (en la qual està allotjada la botiga online de Covestro), afirma que “la compra de productes en la indústria química pot derivar en un procés llarg i hem desenvolupat la botiga online de venda directa de Covestro, precisament, per a donar resposta a aquest desafiament. Amb aquest canal de vendes digital, els venedors i compradors de Covestro no hauran de preocupar-se per la part de negociació de la conversa, ja que tot això es realitza dins la plataforma mateixa. En el seu lloc, poden fer un millor ús de la interacció personal i crear una relació comercial sostenible. En aquest sentit, clients i venedors es beneficien per igual"

Oberts a proveïdors externs

Ara com ara, la botiga en línia de venda directa de Covestro és l'única botiga per a proveïdors en la plataforma Asellion, a la qual només tenen accés venedors de Covestro i els seus clients. No obstant això, la tecnologia de la plataforma d'Asellion està dissenyada com una solució de programari de servei (SaaS) escalable i segura, perquè en el futur els proveïdors externs i altres fabricants tinguin, en la mesura que sigui possible, l'opció d'estar representats en Asellion amb la seva pròpia botiga. Després d'una fase de proves i desenvolupaments, es preveu que la plataforma s'obri a proveïdors externs durant aquest any.

En el futur, proveïdors externs podran estar representats en Asellion amb la seva botiga pròpia

Amb seu a Amsterdam, Asellion és una filial 100% propietat de Covestro AG i forma part de l'estratègia digital global del Grup Digital@covestro. A través del programa integral, el fabricant de materials busca digitalitzar el negoci operatiu i la comunicació amb el client així com desenvolupar nous models de negoci digitals.

 

Més informació
Covestro inverteix 5,5 milions d'euros a la planta de Barcelona
Covestro inverteix 1.500 milions d'euros en una planta d'MDI als EUA
Covestro guanya 2.000 milions d’euros
Avui et destaquem
El més llegit