Lleida.net redueix un 17% les seves vendes

Durant el primer semestre, la companyia ha registrat 8,7 milions d'euros

Imatge de Sisco Sapena, CEO de Lleida.net | Cedida Imatge de Sisco Sapena, CEO de Lleida.net | Cedida

Lleida.net ha tancat el primer semestre de l’any amb una facturació de 8,7 milions d’euros, una xifra que representa un descens d’un 17% interanual. Pel que fa al segon trimestre, la xifra de negoci ha pujat als quatre milions d’euros. El marge brut de vendes s’ha situat en un 58%, vuit punts per sobre del primer semestre del 2022, mentre que el benefici brut d’explotació és de 345.000 euros (+62%). Tal com recull l’empresa, la davallada de les vendes s’ha produït per la reducció de l’ús dels SMS i problemes d’impagaments a Colòmbia. 

Entre els mesos de gener i juliol, l’empresa ha experimentat un augment de l’activitat dins la contractació electrònica i la línia de serveis SaaS. Durant el mes de juliol, l’empresa de serveis tecnològics va renovar la seva àrea directiva amb els nomenaments de Jordi Ramón (director corporatiu de Tecnologia), Beatriz García (directora corporativa Comercial) i Arrate Usandizaga (directora corporativa de Serveis). Actualment, els dos últims noms també formen part del consell d’administració. 

Amb aquests moviments, Lleida.net vol reforçar la seva capacitat comercial per assolir el lideratge europeu del sector de la firma i la notificació electrònica certificada. “Enfortim encara més la nostra operativa de comunicació electrònica”, apunta Sisco Sapena, CEO de l’empresa. Recentment, Lleida.net ha superat els 100 milions de correus electrònics certificats i les 300 patents internacionals repartides per 60 països. 

Més informació
Canvis a l'àrea directiva de Lleida.net
Lleida.net anuncia unes pèrdues de 276.000 euros
El turisme rural a Lleida: el regne del visitant de proximitat
Avui et destaquem
El més llegit