Viladecans The Style Outlets incrementa les seves vendes gràcies al turisme | Cedida
Viladecans The Style Outlets incrementa les seves vendes gràcies al turisme | Cedida

Viladecans The Style Outlets incrementa les vendes un 13%

Les visites de turistes estrangers creixen un 43% i la despesa en compres, un 60%

Viladecans The Style Outlets, gestionat per Neinver, ha tancat el primer semestre de l'any amb un augment del 5% en visites i d'un 13% en les vendes respecte al mateix període de l'any anterior. La companyia assegura que aquestes xifres consoliden el centre comercial com un outlet “de referència” a l’entorn de Barcelona, especialment per al visitant estranger.

Durant la primera meitat de l'any, el volum de turistes ha augmentat un 43% respecte 2017, mentre que el seu volum de vendes ha crescut un 60%. Per a Eduardo Ceballos, director de Neinver a Espanya, "el creixement important registrat en aquests primers mesos de l'any mostra la ràpida consolidació de Viladecans The Style Outlets en el mercat català, així com el recorregut d’èxit que es preveu per als pròxims anys".

L'espai ja compta amb més del 90% de la seva superfície comercialitzada i preveu sumar més de 2.000 m2 a la seva oferta de botigues.

Més informació
Primer any de l'outlet de Viladecans amb prop de 2,6 milions de visitants
El nou outlet de Viladecans obre portes
Viladecans, un 'hub' d’innovació empresarial i educativa
AAM aixeca a Viladecans el tercer centre a Catalunya
Avui et destaquem
El més llegit