• Empresa
  • El BBVA insta els accionistes del Sabadell a "pensar" en una caiguda dels títols si fracassa l'OPA

El BBVA insta els accionistes del Sabadell a "pensar" en una caiguda dels títols si fracassa l'OPA

El president del banc basc alerta que el Sabadell, sense l'OPA, serà un banc "més petit i menys diversificat"

El president del BBVA, Carlos Torres | ACN
El president del BBVA, Carlos Torres | ACN
Redacció VIA Empresa | ACN
Barcelona
09 de Setembre de 2025 - 09:56

El president del BBVA, Carlos Torres, insta els accionistes del Banc Sabadell "a pensar" què pot passar amb les seves accions si l'OPA "no té èxit". En una entrevista al diari Ara, i en converses similars a La Vanguardia i El Periódico, el president de l'entitat basca defensa que els títols del Sabadell s'han revalorat per l'oferta del BBVA i adverteix d'una "previsible caiguda de les accions del Sabadell" en cas de fracàs. Torres rebutja els "temors" a l'operació, que considera "comprensibles, però infundats", i defensa les bondats d'una OPA que afirma que serà bona per a clients i accionistes, i també per a Catalunya.

 

En les entrevistes, Torres defensa que l'oferta del BBVA és definitiva. "L’oferta s’explica per si mateixa, els accionistes del Sabadell tenen a davant una oportunitat única d’unir-se a un projecte molt potent i tenen 30 dies per aprofitar-la", diu el president de l'entitat a El Periódico, qui alerta que el Sabadell, sense l'OPA, serà un banc "més petit i menys diversificat" perquè, a més a més, s'ha venut la filial britànica, TSB.

Torres alerta que el Sabadell, sense l'OPA, serà un banc "més petit i menys diversificat"

"Catalunya guanyarà pes econòmic amb aquesta operació", afirma Torres a La Vanguardia. "Som el banc que més ha apostat per Catalunya i redoblem la nostra aposta, és el territori més important per a nosaltres, amb diferència", afegeix.