BMW busca apassionats de la tecnologia

La marca de cotxes alemanya vol trobar el venedor del futur per a les seves botigues

En un moment en què en els cotxes és tan important la tecnologia com la mecànica, BMW sembla haver entès que la manera de vendre vehicles ha de canviar. Fa uns anys, quan Apple va projectar les seves App Stores, va apostar per un concepte de botiga no intrusiva, en la que el consumidor pogués passejar tranquil·lament sense sentir-se pressionat a comprar i, per un personal àltament qualiticat capaç d'oferir suport i confiança el consumidor.

Així doncs, el fabricant de vehicles alemany busca un nou perfil per a les seves botigues que ha batejat com BWM Genius. El primer que cal destacar és que un BWM Genius no és un venedor. El seu objectiu no és tancar la venda d'un vehicle, sinó més aviat ser capaç d'oferir tota la informació que el client necessiti sobre el producte: assistent de conducció, vehicles connectats, assistència remota, aplicacions al cotxe...

De fet, el programa Genius de BMW va començar fa tres anys, i ara la companyia vol ampliar-lo a tota la seva xarxa de concessionaris, inclosos els de l'Estat espanyol.

I què cal tenir per treballar com a Genius? La marca ho explica molt bé en el seu lloc web. D'entrada és bàsic disposar d'habilitats de comunicació i tracte amb el client, a més de coneixements de tecnologia i automoció. De fet, l'objectiu principal d'aquest perfil professional és el de generar passió cap a les innovacions dels vehicles.

Així doncs, si teniu entre 25 i 35 anys i ganes de treballar rodejats de cotxes d'alta gamma, la firma ofereix als seus empleats un contracte indefinit i continua formació en noves tecnologies de l'automoció. Per aplicar a l'oferta, només cal que us dirigiu al web www.bmwbuscagenius.es.
Avui et destaquem
El més llegit